My Sunshine and My Rain

«you're crazy when you think that i will let you in(...)and you're fool enough to hope that you could ever really know(...)"

terça-feira, abril 11, 2006

parece q é verdade... :$

You Are Heineken
You appreciate a good beer, but you're not a snob about it.You like your beer mild and easy to drink, so you can concentrate on being drunk.Overall, you're a friendly drunk who's likely to buy a whole round for your friends... many times.Sometimes you can be a bit boring when you drink. You may be prone to go on about topics no one cares about.

4 Comments:

  • At 1:05 da manhã, Blogger Marroky said…

    FDX, eu k o diga. q esta miuda eh a coisa mais chata kd ta bebeda... e para a calar? oh meus amigos... missao impossivel =P
    mas é linda, e sorri ainda mais kd bebe, e eh... LINDA! e pronto, chega de lamechices lol

    beijoooooooooo

     
  • At 8:17 da tarde, Blogger eli said…

    o meu amor alentejano e a cerveja lol é q tem msm td a ver. até a ajuda a decorar as coisas p apresentar um trabalho n é??? maluca!! ;o)
    bjinhos gandes

     
  • At 9:39 da tarde, Blogger sancie said…

    LOL

    yep, sounds like u, alright ;)

     
  • At 1:41 da tarde, Blogger sahara said…

    lolol fogo ainda me lembro do teu atrufio no último jantar... ou será que devo dizer "jantareite"? minha nossa, aquilo sim foi surreal :P

    mas it is really you. heineken parece ter um ar porreiro. easy-going, like you :P

    beijo grande *

     

Enviar um comentário

<< Home